Sunday, January 23, 2011

21 JANUARY 2011 .

  • Firstfirst sekali, sorry lambat update :)

hmm,  aritu sedihh sangat kot . sanggup ko rekareka cerita kan org kan, pasal aku . aku tak sangka kwn yang aku anggap selama nie sanggup menikam aku dari belakang ? ? * KENAPA ,KENAPA, KENAPA ? ? ? 

Haihh, pelik dgn sikap ko skrg, mana ko yg aku kenal . :) 

wehh, 

CERMIN DIRI DULU SEBELUM ,  CAKAP NAK KUTUKKUTUK ORANG :D ! !
   
aku benci dgn ko skrg, ko igat aku batak sgt dgn duit mak bapak ko, :) Eeeee, sory sikit eh, aku tak sebatak apa yg ko sangka, aku pun ada duit jugak lahh wehh :) 
ta hadap pun dgn duit makbapak ko . Klu duit tuh boleh masok dlm kubu , boleh lahh ko ckp aku batak dgn duit ko . Eeeee, please lahh, stop lahh dgn HINAAN ko nie:D    



* BABI <3


No comments:

Post a Comment