Friday, January 14, 2011

LELAKI BODOH !

5.00 PTG - aku pegy M'CD sb hari nie hari jadi LAILA . klu aku ta pegy nanti, dya cakap apa pulak kan , and aku terserempak dgn 'SIAL' tuh, aku tanak tgk muka dya tp .? ara paksa aku pegy sana jugak, ara ckp bwt de jeh .
okay aku kene chill :) hm, walaupun baru 1 hari aku dgn SIAL tuh break :( bapak sedihh bhaii 

sayang dowh kat SIAL tuh, tp .? na bwt mcm mana , tade JODOH bukan,? :) haha 
lagpun, aku nie dya bukan anggap macam GF dya pun , aku nie gf numb 4 dya jeh . :)
SIAL tuh skrg da rapat dgn kuchai  bhaii, mesti dya cakap macammacam kan dekat kuchai. * benci gila 
agakagak lahh sikit bhaii . walau da break aku egat bole still kawan lag , tp .? kau macam nie pulak kan,:( sial betull . nak menunjuknunjuk pulak kau, boleh pegy mati lah hidup kau . pergi jahanam lahh wehh . mmg tak sedar diri . * mintakmintakkomaticepatlahwehh

No comments:

Post a Comment